Commercial Support Specialist
Nástup dle dohody
Jaká bude tvoje náplň práce?
Strategické obchodní aktivity:
-
Podpora při strategickém plánování prodejů a nastavování dlouhodobých cílů
-
Sledování tržních trendů a vyhledávání nových obchodních příležitostí
-
Reporting a analýzy výkonu exportních trhů a poskytování podkladů managementu
-
Spolupráce při rozhodování v rámci marketingových aktivit a výzkumu a vývoje
Řízení vztahů a podpory:
-
Správa vztahů s distributory a budování dlouhodobých partnerství na exportních trzích
-
Budování a udržování vztahů s klíčovými zákazníky a partnery (Key Accounts)
-
Koordinace marketingové podpory pro distributory (katalogy, vizuály, školící materiály)
-
Řešení operativních záležitostí - podpora při objednávkách, logistice a reklamacích
Rozvoj týmů a vzdělávání:
-
Podpora motivace, mentoringu a rozvoje prodejních týmů napříč dceřinými společnostmi
-
Spolupráce při tvorbě a kontrole motivačních nástrojů pro sales týmy
-
Podpora edukačních programů a LIPOELASTIC Academy
-
Zkvalitnění onboardingu - koordinace prodejních a produktových školení
-
Organizace školení a workshopů pro partnery (online i osobně)
Systémy a komunikace:
-
Koordinace pravidelné komunikace s obchodními manažery (offline/online meetingy)
-
Koordinace komunikace produktových novinek a procesů z HQ do všech poboček a exportních trhů
-
Dohled nad vývojem a implementací nového CRM systému
Administrativní a koordinační podpora:
-
Příprava podkladů pro meetingy a jednání dle zadání od CEO, CFO a Chief Commercial Officer
-
Příprava dat, analýz a prezentací pro vedení společnosti
-
Koordinace měsíčních board meetingů, sales managers meetingů a executive meetingů
-
Organizace měsíčních 1:1 meetingů se sales managery
-
Zefektivnění komunikace uvnitř celé skupiny LIPOELASTIC na základě odsouhlasených pokynů
-
Správa agend meetingů a koordinace feedbacků z poboček prostřednictvím Asany
-
Administrativní podpora vedení - měsíční výkazy, kniha jízd apod.
-
Organizace a logistika služebních cest včetně zajišťování ubytování a dopravy
-
Plánování a organizace návštěv z/na pobočky (školení, off-line global sales meetingy)
-
Koordinace a komunikace se Sales support kolegy z poboček
-
Podpora koordinace výstupů ze CRM systémů
-
Základní komunikace v rámci náboru obchodních zástupců
Jak si tě představujeme?
-
VŠ vzdělání (ekonomie, obchod, marketing nebo podobný obor)
-
Minimálně 3-5 let praxe v obchodní podpoře, sales operations nebo podobné pozici
-
Výbornou znalost anglického jazyka slovem i písmem (němčina, italština výhodou)
-
Pokročilou znalost MS Office (zejména Excel, PowerPoint, Power BI), orientace v CRM systémech
-
Zkušenosti s mezinárodním obchodním prostředím a prací s dceřinými společnostmi
-
Znalost projektového řízení a koordinace týmů na dálku
-
Analytické myšlení a schopnost práce s daty a reporty
-
Výborné organizační schopnosti a schopnost řídit více projektů současně
-
Komunikační dovednosti a schopnost fungovat jako spojovací článek mezi týmy
-
Samostatnost, flexibilita, odolnost vůči stresu a proaktivní přístup
-
Orientace na detail při zachování strategického pohledu
Co nabízíme? Získáš příležitost pracovat v klíčové roli, která přímo podporuje obchodní růst úspěšné české firmy s mezinárodním dosahem ve více než 75 zemích světa. Budeš mít možnost ovlivňovat strategické rozhodování a podílet se na rozvoji prodejních týmů napříč 9 evropskými zeměmi. Nejdůležitějším bohatstvím jsou naši lidé a rodinná atmosféra, kterou podporujeme.
Z benefitů nabízíme Multisportku, příspěvek na penzijní připojištění, 25 dní dovolené ročně a sick days. Navíc nabízíme vzdělávací kurzy/konference, služební telefon/notebook a různé další zaměstnanecké výhody, jako jsou slevy na produkty, firemní akce, stravenkový paušál a další. V LIPOELASTIC se můžeš spolehnout na naši podporu při zaškolení a podpoře tvého dalšího růstu.
Místo výkonu práce - Praha
Pokud máš zájem stát se součástí naší #lipoelasticfamily, zašli nám svůj životopis a motivační dopis na kariera@lipoelastic.com.