Už podeváté Forbes zmapoval nejvýznamnější české podnikatelské rodiny, a v květnovém vydání zveřejnil jejich byznysové příběhy. Hradilovi, majitelé společnost LIPOELASTIC, se stali součástí tohoto žebříčku.
Tomáš, Alena a Alžběta Hradilovi jsou v pravém slova smyslu podnikateli tělem i duší. Jak sám Tomáš Hradil v novém článku ve FORBES přiznává, celá rodina vždy hodně pracovala. S důsledností a pečlivostí, které jsou pro jeho manželku Alenu klíčové, vybudovali společnost, která dnes patří mezi světové leadery v oblasti kompresní terapie.
Jakou roli ale v tomto celém příběhu hrají punčochy, proč se Hradilovi rozhodli svoji první společnost prodat a co předcházelo nápadu věnovat se výrobě kompresního pooperačního prádla? Proč vznikl pod LIPOELASTIC nový brand LIPOLINE, a jak celý souvisí s ortopedií a výživovými poradci? A který z manželů nosí „růžové brýle“?
Přečtěte si ve Forbes o rodině, která svůj business umí popsat i slovy (a nejen čísly), a ví, jak dělat svět krásnější.
Alžběta a Alena Hradilovy na galavečeru FORBES – rodinné firmy
LIPOELASTIC v číslech
- Na trhu od roku 2002
- 6 dceřiných společností
- Distribuce do více než 85 zemí světa
- Nejširší portfolio produktů – více jak 100 typů kompresního pooperačního prádla
- 280 členů #lipoelasticfamily
- Více než 2 500 000 spokojených zákazníků na celém světě
Chcete se o LIPOELASTIC dozvědět ještě více? Sledujte nás i na Instagramu a Facebooku.